News Ondas publica informativo popular sobre água e pandemia

Ondas publica informativo popular sobre água e pandemia

04 May 2020

informativo popular sobre água - Banco de Imagem unsplash

O Observatório Nacional dos Direitos à Água e ao Saneamento (Ondas) editou informativo sobre “Direito à água em tempos de pandemia da Covid-19”. O documento traz orientações e recomendações sobre o que pode ser feito para a população ter acesso à água tratada nesse contexto emergencial, ao explicar o que é a doença da COVID-19 (novo Coronavírus) e como evitá-la.

A publicação traz orientações básicas de prevenção e caracteriza as formas de transmissão da doença em linguagem simples e acessível. Acesse here.

Share

Topics

IAS Newsletter

Subscribe to our newsletter to receive the latest news on sanitation and updates from IAS.

Initiatives

Discover IAS initiatives that aim
to inspire change in the sanitation sector

Municipalities and Sanitation

Access the latest data on sanitation in Brazilian municipalities.

Learn more

World Toilet Day

Every year, we promote actions to raise awareness about the importance of access to proper toilets and hygiene.

Learn more

Water and Sanitation Forum

This is a permanent space for dialogue and idea exchange among various social actors connected to the sanitation sector and its cross-cutting themes.

Learn more